بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دایی: بی‌عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند/ می‌خواهیم با 11 نفر بازی کنیم نه بیشتر

http://esesclub.com/public/album_photo/fd/36/02/232c9_4e1b.jpg?c=bbd7

علی دایی در مورد اینکه محسن ترکی کارت همراه نداشت تا بازیکنان را جریمه کند، گفت: داور کارت داشت اما به بازیکنان نداد. نفهمیدم چطور شد که مار گزید.بازیکنان تیم حریف 2 خطای پشت سرهم می‌کنند،اما کارت زرد نشان نمی‌دهد. همه گردن‌ کلفتی‌شان برای ماست. غلامپور چه کرد که اخراج شد؟ برای ما کارت به دست است و به بازیکنان ما راحت کارت می‌داد. اگر حرف بزنم می‌گویند دایی باخته است و انتقاد می کند. فوتبالی خیلی خوبی ارائه می کنیم، اما شرایط دیگر را نمی‌توانم عوض کنم. از نظر فوتبالی خوب بودیم. امیدوارم داور با وجدان راحت سرش را روی بالش بگذارد.
وی افزود: این مسایل در دیدارهای استقلال و پرسپولیس وجود دارد. در 2 بازی رفت و برگشت میهمان هستیم. ما ضعیف هستیم و هوادار نداریم. چطور در دیدار امروز مقابل استقلال این همه خطا شد یک بار هم داور مسابقه به بازیکنان حریف کارت نداد، اما بازیکن ما تا از کنار بازیکن استقلال رد می‌شد خطا می‌گرفت تا آنها ضربه کاشته بزنند. نمی‌دانم تعمدی بود یا نه اما سر تیم ما بلا آمد. من از وجدان و درون آدم‌ها خبر ندارم. به محمد فنایی(نماینده سازمان لیگ) مسابقه اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید به ناظر می‌گویم بنویسد. ناظر بنویسد که به بازیکن ما کارت نداد چه دردی از ما دوا می‌شود.
دایی در مورد اینکه کارت نشان ندادن تاثیری در بازی دارد یا نه، گفت: تاثیرگذار است، 2 کارت زرد یعنی اخراج یک بازیکن، اما این کار را نکرد. ترکی مثل آب خوردن به ما کارت می‌داد اما به بازیکنان حریف نمی‌داد. تمامی صحنه های 50 - 50 را به حریف بود. یک برنامه فوتبالی داریم که فقط خطاهای درون هجده قدم را مرور می‌کند. چطور یک تیم باید یکسال کار کند تا به حقش برسد.

بزگترین پیروزی:یکی به من بگه مگه چه اتفاقی در این بازی افتاده بود که دایی و بعضی از بازیکنان راه آهن داوری را به سود استقلال می دانستند!؟تا آنجای که ما در استادیوم دیدیم،یک خطای پنالتی بر روی ایمان موسوی و یک اخطار بیهوده به فرهاد مجیدی داده شد که باعث سه کارته شدن وی شد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 11 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته بیستم و پنجم,کنفرانس مطبوعاتی,علی دایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com